آیا پرینتر ریکو SP C352DN برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت ها مناسب است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهترین راه برای پاسخ دادن به این سوال تحلیل و بررسی این کالا می باشد. ایده برتر تنها سایتی است که به بررسی پرینتر ریکو SP C352DN پرداخته است. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را با هم می خوانیم.

 

 

پرینتر ریکو SP C352DN

چاپ:  رنگی، سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی و سیاه وسفید : 30 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ در بالاترین حالت: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
 
 
 

اگر به انجام چاپ سیاه و سفید و رنگی در اداره یا شرکت خود احتیاج دارید و در جست و جوی خرید پرینتر خوش ساخت و با کیفیت هستید، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C352DN گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این پرینتر در دسته پرینترهای LED جای دارد و قابلیت هایی مانند پرینت یک رو و دو رو اتوماتیک را در اختیار شما می گذارد. از چاپگر ریکو SP C352DN می توان در منازل، ادارات و شرکت ها به منطور استفاده در حجم کاری کم بهره برد.

  • از کیفیتی عالی در چاپ رنگی بهره مند شوید!

یکی از مشخصات مهم پرینتر LED ریکو SP C352DN توانایی آن در چاپ با کیفیت به صورت رنگی است. این پرینتر دارای رزولوشن حداکثر 1200 x 1200 dpi می باشد و موارد چاپ شده با آن از وضوحی عالی برخوردار خواهند بود. از چاپگر LED ریکو SP C352DN می توانید برای چاپ فایل های متنی به صورت سیاه و سفید، تصاویر رنگی و همچنین بروشورهای در اندازه کوچک استفاده کنید و از بالاترین میزان خوانایی و کیفیت در چاپ بهره مند شوید! همین ویژگی ها باعث می شود که قیمت پرینتر لیزری مدل Ricoh SP C352DN کاملا مقرون به صرفه باشد.

  • ارائه سرعتی مناسب برای مصارف روزمره

مورد دیگری که در رابطه با پرینتر لیزری LED ریکو SP C352DN باید به آن اشاره کنیم، سرعت چاپ های متوالی این دستگاه است که برابر با 30 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ رنگی و سیاه و سفید می باشد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری به خصوص در هنگام چاپ رنگی بسیار مناسب بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. البته توجه داشته باشید که پرینتر اداری ریکو SP C352DN قادر به چاپ 7500 برگ در ماه می باشد و بهتر است تا برای افزایش طول عمر آن، از این دستگاه برای مصارف سنگین و انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده کنید.

پرینتر رومیزی ریکو SP C352DN سرعت بسیار بالایی در هنگام روشن کردن دستگاه دارد و اگر به یک پرینت فوری نیاز پیدا کنید، کمک زیادی به شما در انجام سریع تر کارهای چاپی می کند. این پرینتر برای گرم شدن به 18 ثانیه زمان پس از روشن کردن آن نیاز دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 7.8 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین نیازی به منتظر ماندن برای آماده به کار شدن پرینتر ریکو SP C352DN نخواهید داشت و می توانید با بالاترین سرعت از آن در هنگام روشن کردن دستگاه استفاده کنید.

  • مجهز به صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی

از آنجا که چاپگر لیزری LED ریکو SP C352DN به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی و تمام لمسی مجهز است، کار با آن و اعمال تنظیمات مختلف چاپ برای شما بسیار آسان خواهد بود. این نمایشگر از کیفیتی بسیار عالی در هنگام استفاده لمسی برخوردار بوده و کار با پرینتر را مانند کار با یک گوشی هوشمند برای شما راحت می کند!

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی